Згідно Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 року

"Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів""

(зі змінами та доповненнями), дієтичні добавки та інші продовольчі товари не підлягають обміну або поверненню, якщо вони належної якості.

Це пов’язано з вимогами безпеки харчових продуктів та захистом здоров’я споживачів.

Повернення товару неналежної якості.

Якщо ви отримали товар з:

  • пошкодженою упаковкою,
  • виробничим дефектом або невідповідністю замовленню,

ми гарантовано здійснимо: обмін товару, або повернення коштів у повному обсязі.

Для оформлення зверніться до нашої служби підтримки протягом 24 годин з моменту отримання замовлення та надайте фото/відео підтвердження.

Порядок повернення:

  1. Зв'яжіться з нами зручним способом +38 (063) 789-66-52, info.waysport@ukr.net
  2. Опишіть проблему та надішліть фото/відео товару.
  3. Узгодьте спосіб повернення або обміну.

Після повернення товару на склад і підтвердження дефекту ми здійснимо відшкодування або надішлемо заміну.

Доставка.

Якщо проблема виникла з нашої вини (брак/невідповідність/пошкодження) — доставка повернення здійснюється за наш рахунок.

Якщо товар належної якості — повернення чи обмін неможливі відповідно до чинного законодавства.

Важливо.

Всі продукти спортивного харчування та дієтичні добавки є харчовими продуктами.

Після відкриття чи порушення упаковки такі товари не можуть бути повернуті, навіть якщо вони не підійшли за смаком, очікуваннями чи індивідуальними відчуттями.

Підписатися на новини та акції

щоб отримувати свіжі новини про акції та знижки

Підпишіться, ми в розсилках ділимось
  • акційними пропозиціями
  • новинками й добірками
Підписатися
Підписатися на розсилку
0 800 403 173